Känner mig sönderstressad...

Hann knappt komma hem idag, så fick jag fixa film och springa till Hemköp, passade på att hämta ciggen med. Innan jag hann gå så ringde givetvis pappa och hade problem med datorn, så lät han besviken när jag inte vill ta bilen och köra till honom ikväll och fixa hans dator, men parkeringsproblemen består här och jag vet inte om jag ens har min bil i helgen.

Så efter min tripp till Hemköp så fick jag ringa honom igen och guida honom hur han skulle göra steg för steg och han ska ringa när han fått hem installationsfilen, så hela kvällen lär gå åt till detta. Jag hinner inte med vad jag brukar göra när jag kommer hem när jag ska agera datasupport till pappa en hel kväll.

Sen fick jag veta av Zoe att mitt busskort inte gäller på alla tåg, för hon har ett likadant och hon höll på att få böter en gång för att hon tog ett tåg som går via Teckomatorp och inte via Landskrona, helt sjukt egentligen. Jag brukar åka med 15:48 tåget hem när vi blir släppta tidigt och det är ett Teckomatorptåg och  ingen har sagt något än, men det kanske kommer. Fick iallafall skjuts till stationen av Lollo idag och tog 16 tåget hem. Får bara kolla inför lördag så att jag åker med "rätt tåg", samtidigt kommer jag att hävda om de säger något på tåget att jag knallade in på kundcenter och köpte ett kort som skulle gälla på sträckan Helsingborg - Kävlinge och då är det deras förbannade skyldighet att informera att jag måste åka Landskronatåget isåfall kan jag tycka.

Skönt att halva veckan har gått nu iallafall och jag fick minsann prata med Pams både igår och idag =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0