Idag hade jag kunnat slå någon eller några på käften...

Först och främst är jag trött efter att ha stått i en målarbox hela dagen och sprayat köksluckor.  Sen har vi en snubbe som heter Haschish eller något sånt, han är så trög. Springer och tar folks grejer och trots att man säger åt honom att så får du inte göra, vad gör han sekunden efter? Jo, precis det han inte fick. Tror ingen gillar honom, men han fattar nog inte vinken heller.

Sen missade jag 15:48 tåget, vilket inte gjorde allt för mycket för 16:00 tåget är inne 5 min efter 15:48 tåget på Knutpunkten, men iallafall, där står en etta som jag hoppar på, bussen är knökfull och där sitter en liten stroppig jävla tönt och kör busshelvetet märker jag när jag ska gå av. Jag står längst fram för att bussen är så full med folk, så står där en människa som ska med bussen där jag ska av och vad säger den kuksugande jävla tönten som kör bussen?? Han kläcker ur sig "avstigning bak"... Åhhh, jag kokar, där får jag tränga mig genom hela bussen för att komma av, vad hade det spelat för roll om jag hoppat av där framme? Åhhh, hata jävla skånetrafiken som anställer såna ettriga jävlar.

Fan vad jag önskar att jag vore rik och hade en ny bil och en egen parkeringsruta så jag hade kunnat köra bil varje dag!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0