Förvånansvärt pigg idag

Men det beror kanske på att halva veckan har gått, eller så kan det vara för att dom bjöd på kaffe och kaka idag på fikarasten. Orsaken är väl inte så mycket att gräva djupare i, det känns iallafall skönt att inte vara helt klubbad.
Tog tåget hem idag, för Håkan och Zoe skulle till Center Syd en vända och jag visste inte om Pams jobbade, så det kändes meningslöst att åka med dit. Annars hade jag kunnat gå in och säga hej till Plamlela.

Blev bjuden på fest hos Zoe på Dalhem på fredag, men jag lär väl vara för trött för det. Kommer säkert fler chanser.

Har haft teori idag med, fattade typ ingenting alls, men det är som det ska vara, för flera som varit där under flera månaders tid sa efteråt att de tyckte synd om oss nya, för de mindes själva hur det var när de var nya och inte fattade teorin.

Sen när jag kom hem hittade jag blod på ena burgolvet, tror någon som har ett namn som börjar på Z och slutar på elda har bitit av Devils ena klo inatt, för jag vaknade av att Devil skrek. Men Devil verkar må bra iallafall.


En toabild i min vita overall


Skärmen jag håller på och kämpar med, har iallafall lagt en ny slipgrund idag på den efter mycket slipande, så imorgon ska jag slipa den en sista gång innan den ska lackas ;)


Min fina mask, tänkte Pams kunde låna den när hon inte vill att det ska lukta tant =)

Ha en riktigt fin onsdagskväll kära läsare!!!

// Noa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0