Första dagen avklarad....

Ja, jag lever fortfarande trots att jag var uppe kl 5 imorse.

Gick och la mig igår vid 21:30 kanske och sov till 23, sen vaknade jag och gick på toa och sen var det kört. Vågade inte titta på klockan heller, för då skulle jag bli ännu mer stressad.
Hur som haver så kom jag upp kl 5 som planerat utan svårigheter, en snabbdusch och fixa håret, koka kaffe och käka mackor och utfodra djuren, men det var lite knappt med en timme på morgonen innan jag skulle åka.

Väl framme i Kävlinge så hittade jag rätt direkt och när jag väl träffade Sölve som har hand om det så visar det sig att första dagen brukar folk få börja kl 9:30 och inte 7:15 som klockan var när jag var där. Men men, jag ska ändå vänja mig att gå upp tidigt framöver, så det var väl lika bra.

Tillbringade förmiddagen med att läsa lite teori och i eftermiddags fick jag slipa en skärm och spackla och slipa igen, fortsätter nog med det imorgon.

Men det har varit en bra dag, trots att jag fick en vit fläckig och ful overall och ett par lite för stora skor som jag fått skoskav av. Fick skjuts hem av en kille som bor på Drottninghög här i stan och han hade minsann 2 kärlekspapegojor och han kör en nästan likadan bil som min, så honom gillar vi. Sen fanns där en väldigt trevlig och charmig kille på stället, så man får kanske bli hetero, eller bi åtminstone? ;) Och han trodde jag var 18 år =)
En del Ahmed och Ali och så med, men alla var trevliga och hjälpsamma och det verkar vara ett skojfriskt gäng.

Så nu är jag trötter.

Ha en fin måndagkväll!!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0