Smarta och duktiga pippisar....

Nu har mina huliganer fått komma ut och flyga tre kvällar i rad, lite för att dom ska få flyga och vädra lite under vingarna nu när det är så varmt. Och dom är inte dumma dom små liven heller, för nu inser dom att när dom är duktiga och går hem själva så får dom komma ut i princip varje kväll. =)

Som igår, då hittade alla utom Filippa hem typ 21:50, dvs 10 min innan dom ska sova och nu ikväll så släppte jag ut dom en snabbis när jag kom hem vid 19:30, sa åt dom att nu är det 2 timmar som gäller och vad hände kl 21:40 när jag pratade med min syster i telefon, jo ALLA gick hem själva =)

Jag är så stolt över dom små duktiga dunbollarna!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0