För en gångs skull....

Fan vad glad jag blev när jag satt och började lägga in räkningar och upptäckte att jag helt plötsligt hade 1150 kr mer än vad jag hade räknat med över när räkningar och syster är betald =) Det är fan lycka alltså!!!

Dock får jag ändå försöka vara lite sparsam för i Augusti kommer bilskatten, men så jävla snålt jag levt de senaste månaderna så känns detta helt fantastiskt, speciellt när det både vankas LA-Karneval , Helsingborgsfestival samt att Egga kommer ner nu nästa vecka och det är inplanerat en rejäl utekväll för oss.

Sen fyller yngsta systerdottern år om två veckor dessutom. Och någon dag inom det närmaste är det tänkt att ungarna ska sova över, då vill man kunna hitta på något med dom.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0