Dagens missions...

Första uppdraget pappa är avklarat =) Dom var dock inte hemma, men det struntade jag i och gick in med nyckel ändå och skrev en lapp att jag hade varit där.

Nästa steg för dagen blir att ta mig ner till AF på söder, tänkte faktiskt promenera, trots regnet, men vad fan, kan jag byta däck i regn så kan jag väl gå under ett paraply i regnet också. Hoppas nu bara att dom löst sina bekymmer så att vi inte är typ 100 pers som är där samtdigt kl 14. Det är faktiskt därför jag inte tänker ta bilen, för sist var jag tvungen att mitt i allt springa ut och lägga i mer pengar till parkeringen. Med risk för att hamna sist i den där 100 personers kön.

Mina två kvarvarande navkapslar är även borttagna så att bilen är mer symetrisk igen. =)

Sen blir det väl fotboll ikväll kan jag tro och till att släppa ut huliganerna om dom är tysta och snälla och duktiga under dagen. Det är lättare att fånga in dom när det är mörkt om dom inte går hem själva, därför släpper jag hellre ut dom på kvällen.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0