Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Jag kopplade på charmen under den väldigt avslappnade intervjun idag och gissa vad?

JAG FICK JOBBET PÅ EN GÅNG!!!!!!!!!

Mickis som jag träffade tyckte att vi klickade på en gång, så det kändes kanon och tack vare att hon sagt redan i telefon igår att det inte skulle vara en svettig intervju så var jag inte ett dugg nervös heller.

Så nu ska vi höras under vecka 33 eller möjligen vecka 35 om vilken dag jag ska börja och sådär.

Men fatta läget? Jag har fått ett jobb =)))

Sen är det tänkt att dom ska anställa en till på den tjänsten längre fram, då dom utvecklar nya produkter hela tiden, men dom vet inte när det blir och kan därför inte säga mer om det, men nu får jag chansen att visa vad jag går för och får jag bara in en fot så ska det nog gå bra. Alla jobb jag haft tidigare har varit nöjda med min insats, då jag gör vad jag ska när jag jobbar och sitter inte och målar naglarna på arbetstid.

Så gå nu in på den här länken  --->Fritzell<---  och beställ massor, sen börjar jag i september =)

// Noa

Kommentarer
Postat av: Beck's

CONGRATZ!!!! Är såå glad för din skull! :)

2009-07-19 @ 23:07:11
URL: http://becksbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0