Fan vad nice!!

När jag öppnade mailboxen imorse så fick jag ett glädjande mail. Det var ett företag som heter Fritzell som hade skrivit och dom undrade om jag hade lust att jobba hos dom under perioden början av september till 23 december och jag ringde upp dom direkt.

Det gäller att svara i telefon och ordermottagning och fakturering och lite sånt.

Vi ska träffas imorgon, men kvinnan jag pratade med var inte så intresserad av betyg och så där, så det blir som hon sa, "ingen svettig intervju", utan vi ska mest träffas och typ gå igenom vad det är för arbetsuppgifter och lite så.

Nu vet jag inte hur många dom har hört av sig till, men jag känner att jag inte har något att förlora, chansar jag inte kan jag inte heller vinna. Så håll nu tummarna för min skull =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0