Min nyaste älskling!!!

Den är så söt så man bara smälter =)

Tänkte att jag skulle lägga in det bästa kortet någonsin på min lilla Sötis, eller Angel eller möjligen Kompis, får se vilket namn jag väljer tillslut, hursomhelst så är den lilla väldigt nyfiken och även om den inte riktigt förstått vad vingarna är till för ännu, så kommer väl det, den är bara 24 dagar den lilla.

Förövrigt är jag ganska tung i huvudet fortfarande och näsan rinner, men jag känner mig bättre och ska nog till och med försöka mig på en kopp kaffe eller två idag =)

Ha en underbar dag i det gråa trista vädret alla läsare!!!

// Noa


Min Sötis, Angel, Kompis ;)


Här är då mamma Ahmed och pappa Zelda, synd den lilla inte alls verkar få något från sin blåa mamma


Farbror Devil - Singeln


Tant Laban och Farbror Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0