Förkyld...

Att man kan ha så mycket snor är egentligen ganska facinerande, för hur mycket man än snyter sig, så kommer där hela tiden nytt. Jag hatar att vara förkyld och nu är jag trött på att vara sjuk :(

Igårkväll vaknade jag av att jag hörde konstiga ljud i köket, så jag gick upp, tände lampan och tittade efter, då hade Laban lagt ett ägg, men jag anser inte att hon har vilat färdigt, så jag plockade bort ägget från burbotten idag, så inser hon förhoppningsvis att det inte är lönt att lägga fler, eller så blir hon tvärtom och måste lägga nya för att alla försvinner. Jag får hålla lite uppsikt över henne. Men jag är inte så poppis i Labans ögon idag.

Poppis är jag däremot i min lilla Sötis, Angel, Kompis små nyfikna ögon, den lille tycker om mig massor och jag den så klart, så den ska jag med största sannolikhet behålla :)

Min mission idag är att bara vila så mycket som möjligt så jag blir av med förkylningen snarast !!!

Ha en fin onsdag mina kära läsare!!!

// Noa



Min nyfikna lilla söta dunboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0