Vilken dag =)

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Men körde till City Gross och köpte k-sprit till bilen idag och småhandlade lite medans där ändå inte var så mycket folk så här innan pengarna hamnar på kontot imorgon.
Sen vidare till Bjuv och möta upp systerdottern den äldre, så hon slapp vara på fritids så länge efter skolan idag.

Väl framme i Bjuv ringer Ann och berättar att jag kan börja på billackerarutbildningen i Kävlinge på måndag redan. =))))
Ska bara upp till henne och skriva papper och så på torsdag och då får jag fixa ett busskort med.

Sen har jag hällt k-sprit i bilen och den studsar inte så mycket längre, har även hällt i sista halvan av kylarcementen och fyllt på med ännu mer glykol, så nu hoppas jag att det håller.

Sen iväg en sväng till Familia med systerdottern den äldre, för systerdottern den yngre har varit i Lund och opererat bort slangar hon hade i tårkanalerna, men allt såg fint ut och nu hoppas jag att hon slipper problem med ögonen i fortsättningen. Sen bjöd syster på mat och nu är jag äntligen hemma och efter mycket om och men hittade jag en parkering, men lär bli att flytta bilen imorgon.

Sjukt bra dag idag och solens varma strålar har värmt och det har känts som vår i luften.

Tydligen var där en tjej som börjat nere i Kävlinge i måndags, så jag är inte ensam tjej iallafall, känns bra!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0