Välkommen vuxenlivet !!!

Var hos mamma och pappa ikväll och käkade middag och fick min födelsedagspresent aningen för tidigt, men nu har jag minsann värsta vuxenstatusen.

Jag fick en Moccamaster kaffekokare som kostar runt 1500 kr i affären.


Min nya kompis =)

Känner faktiskt att jag är på väg in i vuxenlivet nu, livet börjar kanske strax innan 30 trots allt? Jag har funnit mig själv, känner harmoni och vet vad jag vill med mitt liv, såvida det inte förekommer några fysiska hinder så tänker jag utbilda mig till billackerare, jag har fått en high tech kaffekokare, jag kör Volvo och jag går ut och festar nykter och slipper skämmas dagen efter.

Gällande mitt förra inlägg så berättade jag för min syster vad GPS:en lurat ut mig på för vägar, hon hade också blivit lurad att köra genom det 30 km/h samhället när hon skulle ner till Malmö för inte så länge sedan, med samma GPS. Så hon förstod precis vad jag menade när jag berättade och hon hade minsann också råkat ut för att tanten på GPS:en luras och dirigerar iväg en på ett håll först för att sedan be en att göra "en laglig U-sväng".

Livet är jävligt nice ändå!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0