Torsdag...

Orkar inte dra hela historien om Kävlinge här och vet inte riktigt hur det kommer att gå, men får jag som jag vill kommer jag iallafall att gå billackerarutbildningen i Kävlinge. Det känns rätt, när jag var där och tittade och pratade med han läraren så känns det som att det skulle vara någonting för mig. Men vi får se.

Är trött idag, har varit uppe kl 06:00 tre dagar på raken och inte fått sova middag, men imorgon ska jag försöka ta mig en rejäl sovmorgon =) Så samtalet med Ann får nog vänta tills på måndag.

Annars har dagen förflutit som vanligt, Devil har onanerat, Laban och Gizmo har tillfredställt varandra, Filippa är mest söt och Ahmed tuggar papper och bonar om med pappersbitarna i holken, som jag plockar bort direkt för där blir för mycket och Zelda skriker.

Satt och funderade på mitt nyårslöfte, det var ett rätt beslut, jag är trött på att behöva anpassa mig efter någon annan, just nu är det bara så jävla skönt att göra saker som JAG själv vill, för MIN skull. Ska nog vara singel resten av mitt liv =)
Trivs bra som fan med att vara Noa-sexuell.

Ha en trevlig helg alla läsare, själv ska jag till Arlöv/Burlöv på partaj och Malmö, både före och efter om vädret tillåter =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0