Min bil gör mig gråhårig...

Var ute och körde en sväng i solens gassande sken och efter fläktremsbytet så tjuter fläktremmen när bilen är kall i låga hastigheter, så jag tänkte spänna till den lite. Tänkte samtidigt kolla kylarvätskan, för det var ett tag sedan jag kollade den, även om jag numera har varmt i bilen och det visar sig att behållaren återigen är tom. Så det var bara att fylla på med mer glykol och vatten som jag har i bilen.

Nu hoppas jag bara att det inte blir som förra gången när jag skulle iväg, att det blir för kallt för min kära lilla bil. Så håll nu alla tummar för att jag kommer iväg imorgon som planerat. Men är det bara plusgrader så bör det inte vara några problem.

Ha en skön dag i solen!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0