Måndag morgon...

Usch, har sovit riktigt oroligt inatt, har vaknat efter 2 timmar, somnat om och vaknat igen.

Tror själv att det berodde på att jag skulle ringa Ann idag, men hon är betydligt bättre att prata med i telefon än vad det är att träffa henne. Tror att det beror på att man slipper se henne. Nejdå, men det hjälpte tydligen att skicka länkarna på utbildningarna till henne, för nu förstod hon vad jag pratade om och nu skulle hon ringa ner till Lernia och höra sig för om dels ett studiebesök och sen skulle hon höra lite om hur det är med antagningarna och eventuellt sätta upp mig i kö.
Sen skulle Ann ringa till bilskroten där jag har sökt praktik och prata med dom om hur lång tid detta skulle kunna tänkas röra sig om och slutligen återkomma till mig.

Provade först ringa min egen handläggare, men hon var sjuk upplyste en röst mig om, men jag vågade inte låta bli att ringa Ann heller, för då hade hon säkert stoppat min ersättning, men det gick ganska bra ändå som sagt. Så nu är det bara att vänta tills hon hör av sig.

Mörk och grå måndag idag, funderar på att köra iväg och handla lite, för igår hittade Pamela nya Fun Light sparkle som jag tänkte att jag skulle testa till min sodastreamer, tydligen har dessa funnits sen november, men Konsum har inte dem i sitt sortiment.

Klicka här för att komma till sidan och läs om dem.




Ha en fin måndag!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0