Förolämpad men glad ändå =)

Så har jag varit ute med mamma en sväng och hon bjöd på lunch och vi hade väldigt trevligt, hämtad blev jag med, så vi käkade på Familia idag, sen när jag ändå var där så var det lika bra att ta en vända in på City Gross och handla mer glykol till min bil som lever sitt eget liv och sen en vända till apoteket för att fylla på medicinskåpet med Alvedon och kortisonsalva. Inte för att jag brukar knapra piller, men tro fan att man aldrig har några hemma när man väl behöver, så det var likabra. Sen vidare ner till Helsingborgshem, men nu är jag hemma igen.

Blev lite förolämpad när jag stod utanför min port och väntade på att bli hämtad, tydligen var det visning på en lägenhet i porten bredvid min och där kom en tjej och antagligen hennes pappa, sen mötte en dam upp dessa båda, men tydligen väntade dom på en till. Så där står jag och hör hur de ropar Patrik efter mig. Jag menar hallå? Jag ser väl inte ut som en jävla Patrik, eller gör jag det??
Jag bor redan här i dessa glassiga kvarter och jag har faktiskt tuttar, så sluta kalla mig för Patrik.

Snart dags att promenera iväg till brevlådan och sen blir det att sätta tänderna i Zelda - The Minish Cap till Gameboy advanced som jag hittade på mitt xbox igår och fastnade på big time.

Ha en fin dag allesammans och njut av solens varma strålar, för snart är det vår =)

// Noa

Kommentarer
Postat av: Beck's

Nä' du ser verkligen inte ut som en kille! fan va elakt!! och att du inte blev arg! ja hade blivit vansinnig, haha..

2009-02-17 @ 21:52:28
URL: http://becksbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0