Trevligt trevligt....

Är inte så aktiv här på bloggen, för jag har fint besök från Gotland den här veckan =)

Vi har hunnit med en soft kväll i kärnanparken i fredags, kollade bilarna från Vallåkraträffen och Bjuvsburnouten i lördags och sen igår blev det först Norrbro för att kolla matchen mellan IFK Göteborg - HIF som slutade 2-2 och sen bar det av till Helsingör och en trevlig dag och kväll vid Kronborg Slott =)


Imorgon blir det nog en vända i stan tror jag och sen får vi se hur vi ska lösa boendefrågan sista natten för henne, för jag och Helsingborgshem missförstod varandra tydligen när jag bokade övernattningslägenheter till henne, så nu är hon för tillfället hemlös natten mellan torsdag och fredag innan hon åker hem, men det löser sig nog =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0