Onsdag =)

Idag har det hänt grejer minsann. Blev väckt när Filippa vaknade imorse och ville in till Laban och Gizmo och ägget, men det fick hon inte, så då ställer hon sig längst bort i badkaret för att försöka komma över till andra buren...


Sen ringde pappa, för han ringde igår och tyckte att min bil såg ganska risig ut när jag inte hade några hjulsidor på..


Detta är inte mina däck, men ungefär så såg mina plåtfälgar ut...


Så pappa betalade mina nya hjulsidor i utbyte mot en cd-skiva =) Så här snyggt blev det =)


Och från lite avstånd då =)

Sen mailade tjejen jag träffade på Fritzells där jag ska börja jobba, bara för att berätta att dom faktiskt inte glömt bort mig och det var faktiskt gulligt tycker jag.

Har minsann hunnit med Netto en vända idag med, så ja, än så länge har det varit en väldigt bra dag det här =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0