Kundtjänst...

Jag brukar inte tycka om att ringa kundtjänster, då man oftast får prata med olika människor varje gång och den ena vet inte vad den andra har sagt, men Telenors kundtjänst får alla tummar upp från mig.

Igår ringde jag och pratade med en tjej, då jag köpte en webbsänd HIF match den 30 juli och då sändningen inte fungerade som den skulle så skulle alla få pengarna tillbaka för den matchen. Precis när det hände så var jag i kontakt med både HIF och det företag som man betalade till och fick svar från företaget som hade tjänsten att dom hade krediterat alla betalningar men att mobiloperatörerna själva fick lägga tillbaka pengarna manuellt. Sen har jag inte tänkt mer på de pengarna, förrän jag pratade med min syster igår och hon fått pengar insatta från IKEA,kollade då saldot på min reservmobil och fann att jag inte fått några pengar, så jag ringde Telenor, dock var jag lite sent ute för teknikerna hade gått hem för dagen igår,men tjejen jag pratade med sa att hon skulle ringa mig idag när hon pratat med teknikerna.

Jaja tänkte jag, på såna ställe är det oftast mycket snack och lite verkstad (och då jobbar jag själv i kundtjänstbranchen det är därför jag kan yttra mig på det viset!!) Men nu ringde den här tjejen iallafall och jag fattade inte riktigt om de hittat felet för det var något med kö, men hon hade iallafall sett till så att jag fick in pengarna på mitt kort igen =) Så slutsatsen av detta är att Telenors kundtjänst kan man lita på, dit kan jag tänka mig att ringa igen =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0