Kanonkväll!!!

Har nästan precis kommit hem efter en kanonkväll i Bjuv på Bjuvsfestivalen med mina nära och kära =) Och som vanligt kom jag inte tomhänt hem från min syster, den här gången var det dock inte tomma kartonger som annars brukar fylla min bil.

Det blev en sån här tröja som jag ska ha som jacka.

Och när jag kom hem till min syster så kom systerdottern den yngre med den här presenten till mig =) Hon känner sin moster ganska bra får jag säga.



Och sen fick jag två kepsar att ha i bilen, jag resonerar som så att det kan vara bra för är man någonstans och inte orkar fixa håret och man ska hem typ dagen efter så är det alltid bra med en reservkeps i bilen, jag har typ allt annat liggande där...Typ tamponger, engångsbestick, en tändare en hättetröja och långa byxor osv osv.



Sen mötte jag Lars, en skittrevlig kille som jag lärde känna på Lernia typ 2004 eller 2005 eller när det nu var och som jag hade bra kontakt med efter Lernia, men sen tappade vi bort varann på vägen någonstans, men det ska vi råda bot på nu. Tillråga på allt fick jag parkera på min egen p-ruta när jag kom hem, vilket inte händer så ofta,så den blev nyttjad idag med =) Får väl börja använda den mer sen när jag börjar jobba =)

Blev medbjuden till Bjuv imorgon med, men så ska syster med familj på kräftskiva först och det känns inte helt okej att köra dit då och bjuda in mig själv, så jag hoppar nog över det där. Men jag är nöjd och det känns som att jag har fått festivala vad jag ska i år iallafall, man är inte så ung längre =)

Men det har varit en kanonkväll med andra ord, hoppas alla andra haft det med?

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0