*Glad*

Den där matchen förtränger vi snabbt, men sen kom jag hem och då hade Laban lagt ett alldeles för bräckligt litet ägg på burgolvet, men det gick sönder så fort jag försökte lyfta det och skulle lägga in det till henne i holken.



Sen släppte jag ut mina fyra krigare som bor ihop, brukar låta Gizmo komma ut fem minuter med dom, sen går han hem och sen får han och Laban komma ut själva efter att dom andra fyra gått hem...Och vet ni vad som hände?

Gizmo hoppar upp på min arm alldeles frivilligt!!!!!!! =)

Så än finns där hopp om att dom fattat att jag inte är farlig =)


Inte världens bästa foto, men det är tredje gången han hoppar upp på mig frivilligt =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0