Datum...

Nu har jag iallafall fått ett datum att rätta mig efter när det gäller nya jobbet, så jag börjar den 1 oktober kl 8:00 =)

Skulle det dock vara så att högsäsongen sätter igång tidigare så kan jag kanske komma in tidigare och börja jobba, men som Mikaela sa att det är ingen höjdare om jag skulle börja och så sitter vi ändå bara och rullar tummarna och sitter och glor på varandra hela dagarna.

Men det är skönt att ha fått ett datum att gå efter och nu har jag berättat det för AF också, så nu är dom lugna och snälla och till råga på allt har jag fått en ny handläggare där, vet inte vilken i ordningen det är, men jag hoppas hon är likabra som de andra jag haft där uppe.

Om en trekvart ungefär ska jag ta min Volvo och köra till Bjuv och gå på Bjuvsfestival med mina två små favoriter och syster och svåger. Ska bli riktigt trevligt även om regnet hänger i luften, men lite regn har ingen dött av =)

Ha en riktigt trevlig helg alla bloggläsare!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0