Avlopp...

Idag kom Helsingborgshemsnissen som skulle fixa mitt avlopp, men olyckligtvis så släppte slangen från bilen så nu måste han vänta in att där kommer en annan kille i en annan bil. Han var inte så lycklig då detta hänt typ 3 gånger idag och han hade massor att göra.

Men han kom ner 8 meter med slangen, så då är han nere på första våningen, alltså sitter inte stoppet i mina rör, utan i någon av grannarnas rör. Så det är alltså inte mitt fel att där är stopp, vilket känns skönt. Märkligt bara att ingen annan granne klagat över att dom har stopp.

Sen klämde Laban ut första ägget idag, så jag ska flytta på henne och Gizmo och ägget så fort avloppet är fixat. Det är inte lönt att sno hennes ägg, för det har jag provat förr och då lägger hon bara nya på löpande band, så hon får lägga dom hon ska, sen får vi se om dom är tomma eller om där finns något i dom.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0