Rätt okej dag idag faktiskt...

Började med teoriprov imorse, ett oförberett sådant och jag har inte ens öppnat den där arbetsboken sedan första dagen och ändå lyckades jag knåpa ihop 37 poäng av 50 frågor, inte illa, var många som hade sämre än mig som ändå gått där längre tid. Sen gick även Lollo till attack idag mot tjuven, så dom stod och diskuterade hej villt ett bra tag, men han hade förklarat allt som att han vet inte att han gör fel, det inser han först efteråt och då är det försent. Han är kleptoman, men det kan han väl inte ens stava till.

Sen åkte jag med Håkan hem idag igen och fixade med en film och fick givetvis springa upp på Hemköp och posta den, men men, nu är det dax att äta och fixa matlåda till imorgon.

Af-tanten hade mailat att det är bra jag kommer på tisdag på seminariumet och att hon skulle återkomma om besked när det gäller utbildningen och då om jag kan söka ny praktik.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0