Min 30 års present har anlänt =)

Antingen har Gud viljan att jag ska ha ett bra liv, eller så är det något annat =) Var inne på Helsingborgshems hemsida idag för att "felanmäla" att där ligger en död vildkanin på baksidan av mitt hus, som ingen uppenbarligen vågar ta bort.

Då såg jag att dom ändrat om på hemsidan så numera kan man söka parkeringsplats direkt via bostadsbolaget.

Jag hittade en parkeringsruta som kostar 150 kr i månaden uppe vid Hemköp, eller ja, en bit upp vid vårdcentralen ungefär och jag anmälde mig på studs. Nu fick jag kontraktet mailat till mig =) Jag ska inte ta ut för mycket i förskott, för de kan ta en "rikare" människa som ska få den, men som läget är nu är den min.

Jag ringde och rådfrågade min syster och hon tyckte det lät som en bra ide, jag menar, jag tänker isåfall främst parkera i gatan där jag bor så klart, men skulle jag vara ute och köra mitt i natten eller sena kvällar så har jag ändå "min egen" ruta, så jag slipper cirkulera en massa. 150 kr i månaden har till och med jag råd med =) Även om jag vill ha koll över min bil, men då behöver jag aldrig oroa mig över parkering igen.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0