Ja minsann.....

Jag lever idag med =)

Solen skiner och det är söndag och jag ska snart samla ihop min tvätthög och bege mig ner i tvättstugan tänkte jag, sen blir resten av dagen lugn och harmonisk i mitt eget och huliganernas trevliga sällskap med film och lite sånt.

Hade en helt fantastisk dag igår hos syrran med ungarna och mamma och pappa kom en stund de med för att fira att jag blivit gammal. Dock mådde jag inte helt hundra efter världens fest i fredags, så när ungarna skulle demonstrera sin nya studsmatta med mig sittande på den så blev jag lite hoppsjuk,men sånt får man ta. Jag trodde dock inte att jag skulle stanna så sent, så jag fick till och med låna en jacka när jag skulle hem för då var det inte varmt.

Nu försöker jag mest njuta av ledigheten sista dagarna, och imorgon är det HIF på Norrbro som gäller =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0