Kommunikation....

Wow, jag är sjukt imponerad över mig själv...Igår fick jag både lära mig att kommunicera och jag fick även lära mig innebörden av att göra det..

Jag som aldrig har kunnat sånt förr, men det är klart, allt beror på hur man lägger upp saker och ting, att trycka upp mig mot väggen fungerar inte speciellt bra alls,men det finns bättre sätt och det fick jag erfara igår =)

Detta känns som ett stort steg i min egen personliga utveckling och det känns riktigt bra.


Dagen idag började lite si så där, vaknade med huvudvärk och kände mig fortfarande ganska trött, men lite kaffe på det gjorde susen, sen blir det inte sämre när jag tänker tillbaka på gårdagens överraskning och på den kommande kvällens bravader..Och till råga på allt - Idag skiner solen =))))


Hösten är nog inte så tokig egentligen, inte när man sätter sig ner och tänker efter, jag menar man kan sitta inomhus utan att få dåligt samvete, man kan äta pizza naken i sängen med någon man tycker om och ja, det finns rätt många sätt att fördriva tiden på när det är mörkt och regnigt och vinden viner utanför fönstret.

Känner på mig att detta kommer att bli en bra dag =)


// Noa

Dagens motto:
"Bättre att försöka och misslyckas än att inte försöka alls"




Kommentarer
Postat av: belsebub

haha vad du är söt ;-)

2008-11-13 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0