Morgonstund har guld i mund

Söndag förmiddag, sista kaffet rinner ner och jag ska strax ta mig en mugg =) Solen skiner och det är snö ute=) Jag är här och det är mina älskade pippisar oxå...Och tvätten snurrar i maskinerna i tvättstugan...

Överlevde bilturen till och från mamma och pappa igår trots att det var snö ute och trots att jag nog har råkat komma åt någon konstig knapp i bilen, så jag inte hade halvljus på hela hemresan utan fick köra på typ dimljus för att se någonting alls, men det gick bra trots allt...Och det var minsann riktigt trevligt igårkväll =)

Ska kanske fixa bilen i veckan,syrrans gubbe kände någon som kunde bilar och som kunde titta på den åt mig, var något med rost på bakbromsarna eller något sånt tror jag. Jag bara tutar och kör, laga bilen får någon annan göra åt mig.

På fredag blir det nog fest i Malmö och då får jag träffa Jessica för första gången =)

Men nu kallar plikten, ska ner i tvättstugan och slänga in lite grejer i torktumlaren, ha en fin söndag i solen allihop!

// Noa


Lika som bär,mina små bebisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0