...

Då var man hemma igen...Är ganska trött idag, trots att jag har fått sova länge och trots att jag inte vaknade av att pippibebisar provar sina vingar klockan 8 på morgonen.


Dricker lite kaffe och får väl se om det hjälper om en stund, men jag tror att tröttheten beror på vädret om jag ska vara ärlig. Blir mörkt alldeles för tidigt och man får vara tacksam för den lilla gnutta sol som visar sig lite då och då.


Bilen börjar bli knas, den tycker kanske inte heller om att det är kallt ute...Först var det hela grejen med automatiska halvljus när man startar bilen som inte fungerade, tror förvisso att det kan bero på en säkring, men då är frågan vilken säkring det rör sig om, för enligt mig är där kanske ett fel, men enligt instruktionsboken skulle det vara massa andra saker som inte skulle fungerat om det rörde sig om just den säkringen.


Hade jag sen lyckats hitta den jävla säkringslådan hade det underlättat, då hade man kunnat ta ut och kollat de säkringar som det eventuellt kan ha med att göra, men instruktionsboken säger bara att den ska sitta under instrumentpanelen och där sitter bara en lucka med massa sladdar...Så finns där någon som vet var säkringslådan sitter på en Volvo 464 får ni gärna hojta till.....


Sen när jag körde hem idag så blev motorn väldigt mycket varmare än den brukar, inte så att den blev överhettad, men pilen pekade ganska mycket mer uppåt än den brukar och var aningen för nära att gå upp på "överhettad" i mitt tycke.. Men den blir väl bättre får vi hoppas, annars är där inte så mycket till värme i bilen längre, så man får klä på sig varmt när man ska ut och köra.


Får eventuellt ta en sväng till syrran på torsdag eller fredag när hennes gubbe kommer hem, han har kanske bättre koll på sådana saker än jag.


Nästa bekymmer...Ska till Af på torsdag, ska skrivas in i aktivitetsgarantin, vilket jag på ett sätt ser fram emot, då jag ser detta som en stor möjlighet, att kanske få in en fot någonstans och att få chansen att prova på lite olika grejer för att se vad jag vill syssla med, problemet är att jag inte vet när jag blir inskriven och jag vet inte vilka tider jag ska gå där, vilket ställer till det en del till på fredag då det vankas fest i Malmö och jag ska köra ner.


Idag är ingen bra dag alls!!!


// Noa


Söta pippibebisar


Fler pippibebisar med pappa Gizmo


Nya mössan jag fick av Pamela,så nu slipper jag frysa om öronen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0