Besök ;)

Ikväll får jag besök och jag har suttit hela dagen och väntat på att det ska bli kväll =) Eller kanske inte, men det lät ganska bra eller hur?

Nädå, jag har faktiskt aktiverat mina små bebisar idag, lagt ut fler annonser på dem och städat lite och ja jag har haft att göra, men nu är det då kväll och om ett par timmar är hon här ;)

Imorgon ska jag agera moraliskt stöd, sitta och se söt ut så hon inte får allt för ont när tatueraren sätter klorna i henne, men det ska nog gå bra, däremot ser jag mer fram emot besöket vi ska göra på H&M efter tatueringen ;) Då blir det fotodokumentering, fast bara för mitt eget privata nöjes skull...

Helgen annars blir nog ganska lugn skulle jag tro, ska till pappa på lördag och käka kalkon och fira hans födelsedag, men jag ska köra bil dit och planerar inte att stanna allt för länge då jag gärna vill ha en parkering när jag kommer hem sen. Sen blir det att tvätta på söndagförmiddag som vanligt.

Nej, nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen och sen är det dags att plocka fram den polska magiska salvan =)

Förresten har Ahmed och Zelda börjat skaffa ägg igen, det första låg och väntade i holken imorse =) Undrar om det fortfarande är lösa skott eller om dom faktiskt fått till det? Det visar sig om en 23 dagar ungefär =)

Ha en bra torsdag allihop!

// Noa


Bebisar



Ahmed och Zelda 1 ägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0