Bättre sent än aldrig....

Det är väl så jag funkar antar jag, jag gör inte saker för att alla andra gör det, jag menar nu har alla andra bloggat hur länge som helst, men jag har inte engagerat mig i det, men nu känner jag att det kanske är på tiden att börja =)

Jag har kommit fram till att jag inte uppskattar hösten alls, man blir sjukt deprimerad när man tittar ut genom fönstret och allt man ser bara är grått och trist, kallt som fan är det oxå...
Det enda postitiva med hösten och vintern är väl egentligen att jag kan använda min oranga jacka =))

Ja, jag vet att jag låter väldigt negativ nu, men det kan inte hjälpas, idag är en sån dag...Igår var också en sån dag, men vad säger man?! Det finns ljusglimtar även i höstmörkret och det uppskattar jag.

Jag menar en dusch med Snow Fairy och rätt sällskap på msn och man kan vända även den gråaste dag till något positivt ;)

Egentligen har jag inte så mycket att klaga på, jag har mina små pippisar och mina pippibebisar och dom gör mej väldigt glad, tror dock att jag börjar få lite seperationsångest när jag tänker på att jag snart måste försöka sälja dom små liven...Men jag måste vara realist, jag kan inte bo i en etta och ha 9 fåglar, det funkar inte...Men dom är sååå söta...Hoppas iallafall att dom hamnar hos bra människor och att dom får all kärlek och uppmärksamhet dom behöver.

Nä, nu är det slut på det roliga, dags att ta itu med mina dagliga sysslor.

// Noa


Mina små sötnäbbar

Kommentarer
Postat av: tobbe

Hej noa skoj att du har en blogg fast jag brukar inte kolla sådana.Men nån gång ska ju vara den första, hoppas det går bra med pipparna att nån köper dom av dig, ha det bra.



mvh p&k tobbe

2008-11-13 @ 14:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0