Vilken dag =)

Har varit i Bjuv och passat ungarna idag =)
Trodde förvisso dom skulle komma hem till mig och inte att jag skulle köra dit, men det gick bra ändå... Jag blev betrodd att köra Lasses bil ,som är av årets modell, när vi skulle till Familia och käka Mc Donalds som syrran betalade, fatta vilken skillnad det är på gamla och nya bilar då? Fast man tänker inte så mycket på det när man är van att köra en gammal.

Syrran kom iallafall hem med en ny skönhet, men den fick jag inte provköra, för Lasse hade kört den hem från Höör, så hon ville köra den själv först innan jag får testa den, men nästa gång jag ska dit, då jävlar... Hon hade hittat en Volvo på bilfirman som hette NOA 445 som hon tyckte jag skulle haft, men det får bli en dag när jag är rik och berömd.
Ena systerdottern är väldigt förnyelsefientlig, hon uppskattade inte alls den nya bilen, men hon lär väl sig att uppskatta den på sikt får vi hoppas.

När jag kom hem, efter kl 19, lyckades jag få den sista 7 dygns parkeringen på min gata och för alla som känner till problemen med parkeringar här så har jag onekligen haft en väldig tur idag, borde kanske köpa mig en trisslott?

Ha ett gott slut på det gamla året gott folk!

// Noa


Denna blev jag betrodd att köra =)


Syrrans nya bil - fast en röd har hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0