Trötter...

Första natten som bebisarna sov själv i en egen bur, så jag vaknade jättetidigt när de vaknade, men jag tror att det gick bra.

Kom en dam och tittade på dem igår och hade det inte varit för att de växte så hade hon tagit allihop, men nu ska hon iallafall ha två av dem, en grön och en blå och hon hämtar dem imorgon eftemiddag.

Där var andra som hörde av sig, någon från Malmö och någon annan och man bestämmer dag och så när de ska komma, sen hör man ingenting, jag menar har dom nu ångrat sig, så kan man väl slänga iväg ett mail och berätta det? För som läget var igår fick jag sitta och vänta på att de skulle komma som planerat och det känns mindre inspirerande. Men men, så kan det väl vara antar jag.

Är lite i valet och kvalet om jag ska behålla någon av ungarna, visst hade det varit roligt att behålla en,men samtidigt så kommer där fler kullar och skulle jag behålla en från varje kull så har jag plötsligt alldeles för många fåglar, så det fungerar inte, men jag har sagt så här, annonsen får ligga ute ett tag, ungefär en vecka till eller så, har ingen hört av sig och vill ha den sista ungen så behåller jag den.

Nu är det kaffedags iallafall, denna gråa decembermorgon..Tiden bara flyger iväg och går alldeles för fort,knappt man hinner med sig själv.

Ha en bra måndag alla där ute.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0