Trötta mig...

Imorgon när det blir ljust ute ska jag kolla vattennivån i kylaren, kan nämligen bero på den att jag inte har någon värme i bilen och idag när jag var ute och körde under 5-10 minuter ungefär så gick temperaturen upp så att lampan tändes, men då var jag nästan hemma och när jag rullade in och parkerade så gick temperaturen ner igen, alltså innan jag slog av tändningen.
Hoppas att det beror på vattnet och att det löser sig imorgon.

Om inte allt för länge så blir det dags att fixa bromsarna och bromsskivorna och bromsbeläggen och även sista delen av utblåset på avgasröret och det automatiska halvljuset. Sen blir min lilla pärla som ny igen.

Nu låter det som att jag är rikigt high-tech på bilar, men så är inte fallet, men man kanske kan bli ;)

Så har man blivit bjuden på julmiddag den 23 december och så syrran den 24 december, sen lär jag vara trött på julmat i ett år ungefär.

Telefonen har gått varm nu senaste timmen... Så nu ska jag fundera över om jag ska sälja min bil och köpa mig en annan, lite nyare och utan rost för lite mer pengar,  eller om jag ska köra slut på min egen först.
Tanken är isåfall att jag försöker få igen pengarna jag betalade för min bil och sen att jag hittar en annan bil där jag får lägga ett antal tusenlappar till.
Hmm, är i valet och kvalet, men vi får se.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0