Stolt...

Igår tog jag ett enormt steg i min egen personliga utveckling och det känns väldigt bra!!!
Blir glad när det händer och när jag själv är medveten om det, blir rent av stolt över mig själv faktiskt.

Hade en riktigt trevlig kväll igår, som inleddes med en dejt på en Max restaurang någonstans i Sverige, även om min dejt hade lite annorlunda vanor för sig, men det var rätt charmigt ändå.
Tror det är det som är hela grejen med henne, hon är full av överraskningar och hon upphör inte att förvåna mig,
Man skulle kunna säga att hon är som ett kinderägg, hon är spännande, ibland är hon chokladdoftande och så är hon full av överraskningar. Snäll är hon också kom jag fram till igår ;)

 Hur som helst, efter maten och en kall och dimmig bilfärd så var det helt rätt läge att krypa ner i ett varmt bad, finns inte mycket som slår det, att krypa ner i badkaret med någon man tycker om när man är så där kall och frusen i hela kroppen.

Bla bla bla

Kvällen avslutades iallafall med pepparkakor och te.

Sen vaknar jag mitt i natten, har drömt något om att jag försökt kommunicera med någon och det gick inte alls, så jag berättar för min dejt mitt i natten att jag verkligen inser att man MÅSTE kommunicera, för fy så jobbigt saker och ting blir annars. Ligger något i det faktiskt.

Vaknade imorse av att hon bara låg där och tittade på mig, kan man vakna på ett bättre sätt egentligen?
Tror inte det.

Så idag har jag gått omkring med ett leende på läpparna hela dagen och det tänker jag fortsätta med ett tag till.

// Noa






Kommentarer
Postat av: The Dejt

Det här personliga framsteget... Vad syftar du på där? Tror vi alla är väldans nyfikna på att veta vad det är...

2008-12-12 @ 00:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0