Pippisar !!!

Tänk så glada dom blev när dom fick komma ut en stund mina fjäderklädda små vänner.
Satte upp mitt myggnät för dörrhålet till köket och dom var så duktiga så, som höll sig där inne, till och med Laban lämnade sina ägg för en stund för att prova sina vingar.
Det var bara Ahmed och bebisen som inte var ute, men det får bli när bebisen blivit lite större.

Tror jag lyckades få in rätt grön pippi i rätt bur på första försöket, Zelda och Gizmo ser identiska ut och jag lyckades placera fel grön pippi till fel hona en gång och det var inte poppis alls, men nu är det lugnt i bägge burarna, så jag måste ha lyckats.

Tänkte att när jag ska ha en myshelg så kan mina små pippisar också få ha det lite roligt och få flyga runt lite.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0