Lucia...

Är rätt trött idag.
Blev rätt sent igår när jag var och hämtade syrran på Sofiero och sen stannade jag hos henne och satt och pratade en stund innan jag körde hem.

Är lite i valet och kvalet hur jag ska göra på julafton, för jag ska till min syster, men frågan är hur jag ska ta mig dit. Bil eller tåg. Syrrans gubbe tyckte att jag skulle ta tåget dit och skulle det falla sig så att det blir sent så kan jag alltid sova där, dock har jag kollat tågen och sista tåget går från Bjuv 0:25, så jag funderar faktiskt på att låta bilen stå hemma, annars blir det väl gnäll för att jag inte kunde köra mamma och pappa som också ska dit.
Det blir säkert bra!

Har varit duktig idag och flyttat bilen till min gata, känns säkrare när den står så att jag kan se den, för tyvärr var det någon annan som tagit min plats när jag var iväg inatt.

Men nu är det dags för kaffe och macka med kokt ägg på, sen måste jag nog städa idag. Kanske göra rent till pjoddarna, eller så väntar jag med det ett par dagar. Vi får se.

Ha en trevlig lucia iallafall!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0