Laban...

Vet inte riktigt, men det verkar som att Laban är på bättringsvägen, hon är fortfarande väldigt trött och hon orkar inte ens hugga efter mig, men hon verkar ändå piggare än hon varit under dagen.Hon var till och med ute och klättrade i buren för en stund sedan.

Håller alla tummar jag har för att hon ska klara detta och efter denna omgången med ägg får hon inte lägga fler, det sliter så fruktansvärt på henne och jag vill inte förlora henne i förtid på grund av det. Så nu är det slut med barntillverkningen.

Nästa vecka är det dags för Ahmed´s ägg att kläckas om de är befruktade och ytterligare veckan efter är det dags för Labans. Får se hur det blir med det.

Hade en trevlig eftermiddag/kväll hos syster med god mat och en massa bus med ungarna. Skönt att få tänka på annat för en stund. Hade flyt att få sista 7 dygns parkeringen i gatan när jag kom hem också.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0