Intervju...

Jaaaaa, för första gången i världshistorien verkar jag vara en intressant person med rätt kvalifikationer. Senast när jag var på AF så rekommenderade min handläggare mig för ett jobb och idag ringde dom, så det blir intervju på torsdag. Det är visserligen bara ett säsongsarbete, men det är bättre än inget alls.Hur som helst så rör det sig om ett innesäljarjobb med fast lön och det låter lockande.Trodde inte att man kunde ha nytta av de som jobbar på AF, men tydligen.

Tänk att man kan bli så oehört glad av så lite?

Mörkt ute idag,trodde att det var mitt i natten när jag vaknade imorse, men inte ens det kan få mig på dåligt humör även om jag är ganska beroende av ljus och sol. Idag kan jag tända lampan och vara nöjd och belåten ändå.

Sitter här med mitt förmiddagskaffe och har räknat lite på min ekonomi också, det är egentligen helt sjukt, men nu när jag ska börja få pengar från försäkringskassan så kommer jag att få 792 kronor mer än jag hade tidigare. Men jag ska inte klaga, fast det är klart, jag ser hellre att jag får ett jobb där jag tjänar lite mer än så.

Fortfarande inga bebisar hos Ahmed och Zelda, så det blir nog inga där den här gången heller, däremot har jag stora förväntningar på Laban och Gizmo som väntar barn i slutet av denna veckan. Får jag önska skulle jag vilja ha en gul liten bebis, men får jag ingen gul så gör det inte så mycket,så länge de är starka och friska.

Idag är det en jättebra dag!!!

// Noa

Kommentarer
Postat av: Beck's

haha jo du var såå vacker =P

2008-12-15 @ 21:14:50
URL: http://becksbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0