Fredag...

Jahapp, då var det fredag igen, dagarna går så sjukt fort.

Men jag klarade av mitt möte på AF idag iallafall efter att ha vaknat tre gånger inatt, men det är väl så när man har en tid att passa, man sover inte lika tungt för att man vet att man inte får försova sig på några villkor alls.

Tog väl en dryg timme på AF och nästa gång jag ska dit är i januari på något kartläggningsmöte, men jag hoppas så klart att jag får något av de jobb jag sökt innan dess.

Idag blir det nog att sova lite middag, trött som attan är jag redan nu, men ska fixa lite grejer här hemma, sen ska jag upp på hemköp en sväng.

Helgen ser förövrigt lugn ut den också, tänkte ta det lugnt och umgås i mitt eget trevliga sällskap, ta vara på min "egentid", sen fyller syrran år på måndag, så mina föräldrar ska dit på söndag, får se om jag också kör dit en sväng eller om jag struntar i det, ska tvätta på söndag nämligen och så får jag se hur trött jag är.

Har varit sjukt trött på sistone, tror det beror på att det är mörkt när man vaknar och det blir mörkt så tidigt på eftermiddagarna också, men det brukar väl vara runt den 22 december som sommarsolståndet kommer och då ska det bli ljusare och ljusare för varje dag.

Fick höra att jag såg glad ut idag, känns bra faktiskt, känner mig glad och lättad på samma gång, kan ha med det att göra.

Funderar på att skita i att julpynta i år, tiden går ändå så fort så man ska snart plocka ihop skitet igen, sen är det projekt jullåda ovanpå min garderob och jag är som bekant inte så lång, så det är lite bekymmer att få ner och upp den. Ja vi får väl se hur det blir, får se om jag giter.

Ha en trevlig helg allesammans!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0