Ahh, äntligen helg!



Snuskigt mycket folk på Maxi idag... Ändå tänkte jag köra ut till Råå, men valde tillslut Maxi i stan. Det kryllade av folk i alla jävla gångar i hela butiken. Tål att jämföras med antalet handlande människor dagarna innan jul.

Glömde en del och skulle ändå posta en film, så gick till Netto när jag kom hem, syster hade då ringt och bett mig kolla efter en grej till henne på min Netto för det fanns inte på hennes.

Hittade det jag letade efter och hade fått en halvtaskig parkering, så satte mig i bilen och körde ut till syster och lämnade av hennes grejer, vilket var väldigt smart, för när jag kom tillbaka fanns där en ruta som bara skrek mitt namn =) Så nu får bilen snällt stå sina 7 dygn.

Fredag nästa vecka måste jag ner på Knutpunkten och köpa ett Skånekort, då min utbildning är på Falsterbo Kursgård i Höllviken och det blir alldeles för dyrt att köra bil ner där. Dessutom sparar jag bara en halvtimmes restid på att köra själv.

Kommer vara dödstrött under de 9 dagarna som utbildningen är på, för jag måste åka kl 5:57 varje morgon och är hemma runt kl 19:00 och dagen när det är brandutbildning är jag hemma kl 21:00. Men sen har jag utbildningen och jag får mat där nere så det blir nog bra!

Så den kommande veckan får jag njuta av min sovmorgon!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0