Skicka vidare

 
Pratade med C tidigare ikväll och hon berättade att hon tittade på Skicka vidare. Blev sugen på att se denna film igen, så det är vad jag ägnar natten åt =)
 
Tror faktiskt att alla filmer jag sett, som den fulsöta ungen är med i är bra, riktigt bra!
 
// Noa

Årets skämt?

Var nere på årets HX festival ikväll som ersätter den gamla Helsingborgsfestivalen.
 
Mmm, vad ska man säga??
 
Det var uppriktigt det sämsta skit jag någonsin varit på. Bakom The Tivoli var där typ 10 hoppborgar och 20 knallar kanske. På stortorget var där 15 matstånd och... Sen var det typ slut?
 
Ehh, jaha?
 
Helsingborgsfestivalen har ju krympt mer och mer med åren, men där fanns det ju både knallar, tivoli, matstånd, öltält, scener osv, på HX finns typ ingenting alls...
 
Hur tänkte arrangörerna här? Och HX har dessutom kostat mer än vad Helsingborgsfestivalen gjorde.
 
Jag förstår inte varför man byter ut ett vinnande koncept som Helsingborgsfestivalen ändå var, mot det här fiaskot?
 
Har ni tänkt besöka HX? Tänk om och stanna hemma istället, ni missar ingenting ändå.
 
// Noa

Tabellen!

 
Det går ju inte så bra för HIF i år, efter 1 - 4 förlusten ikväll mot Halmstad ser tabellen ut så här!
 
// Noa

HIF - Halmstad

 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Dagen i bilder!

 
Började dagen med ett besök hos mamma!
 
 
När jag kom hem hade jag fått ett gulligt vykort
 
 
Sen tog jag mitt förnuft till fånga och gick och förtidsröstade =)
 
// Noa
 

Torslanda - HIF

 
Torslanda - HIF ikväll i Svenska Cupen!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Nattens sällskap!

 
När man jobbar stationärt gäller det att vara förberedd, i detta fallet med både dator, filmer och surfplatta =)
 
Skulle jag tröttna så har jag även mitt Nintendo DS att spela på!
 
Det ska nog gå bra det här!
 
// Noa

Mjällby - HIF

 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Plockepinn

 
För ett tag sen plockade jag och E nya pinnar till pippsen, men så har jag inte varit så motiverad att fixa med dom, men idag så!
 
Dom är ju dock lite tramsiga, för de klättrar hellre på gallret än att sitta på de nya pinnarna.
 
// Noa

Good eating

 
Cajunkyckling med idahopotatis och vitlök-limesås på Louisiana på Malmöfestivalen igår! =)
 
// Noa

Häcken - HIF

 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Paketinnehåll

 
Det stora paketet innehöll en 25 cm Mirandanalle
 
 
Och det lilla innehöll en liten Mirandanalle
 
Jag kan nog vara rätt gullig ändå ;)
 
// Noa

Malmöfestival!

 
Idag firar jag och E en månad och vad passar då bättre än att gå på Malmöfestival?
 
 
Lite knöliga och skröpliga på utsidan, men jag hoppas innehållet blir uppskattat! Fast vad paketen innehåller visas i ett senare inlägg ;)
 
// Noa

På rymmen!

 
Visst tyckte både jag och bilen att jag var trött inatt...
 
 
Men jag blev lite chockad när där helt plötsligt var en lös ko som var ute på promenad
 
 
På andra sidan av industriområdet hade den dessutom hittat en kompis kossa.
 
Det roliga var väl när polisen bad mig beskriva kossorna, en ko är liksom... En ko=)
 
// Noa

HIF - Elfsborg

 
HIF tar emot Elfsborg på Olympia ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Skitbil!

 
Inatt gick jag på min fjärde natt på raken, det är för det första inte optimalt, men det flöt på rätt bra ändå...
 
 
Tills en sån här lampa tändes på instrumentpanelen.
 
Jag vet fortfarande inte vad den betyder, men bilen mådde uppenbarligen inte så bra, för bilen gick i typ 35 km/h ibland och i 50 km/h ibland trots att jag hade gasen i botten. Så jag vågade helt enkelt inte köra klart utan kände att det var säkrast att ta mig till kontoret i Perstorp och här sitter jag nu och sitter av tiden ungefär.
 
Jävla skitbil!
 
// Noa

Tabellen!

 
Efter 0 - 0 mot Norrköping igår ser tabellen ut så här!
 
Vet inte riktigt vad man ska säga....
 
// Noa

HIF - Norrköping

 
HIF tar emot Norrköping på Olympia idag!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Finn ett fel!

 
// Noa
 
 

Väntetid

 
Inatt fastnade jag i det här kaoset!
 
Var en superlång lastbil som skulle ta sig förbi i en rondell och fick köra i fel riktning för att komma förbi. 
 
Och jag då? Ja, jag fick ju snällt vänta....
 
// Noa

Häng med E och E

 
Blev en El Maco idag!
 
 
 E skickade nämligen ett sms och undrade om jag ville äta på Donken med henne och som världens bästa moster är det klart att man ställer upp när man kan =)
 
 
Inte varje dag man har så trevligt lunchsällskap!
 
 
Sen vidare ner till den andra E i Malmö där vi gjorde räksallad ;)
 
// Noa

Körkort

 
Idag är det 6 år sedan jag tog mitt körkort!
 
Och det är fortfarande inte jag på bilden =)
 
// Noa

Tabellen

 
Efter 2 - 2 mot Djurgården igår ser tabellen ut så här!
 
// Noa

DIF - HIF

 
Djurgården - HIF ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Bjuvsfestival!

 
 Inledde årets Bjuvsfestival med en gin och tonic =)
 
 
Sen blev det grillning innan vi begav oss ner på byn =)
 
Har varit en mycket trevlig kväll med trevligt sällskap, dessutom träffade jag A och M i Bjuv och vi lyckades hamna på samma tåg hem dessutom!
 
// Noa

Trevligt!

 
Igår blev det grillning med grabbarna!
 
 
Såklart var ju A med =)
 
 
Sen åkte vi hem till A och M och drack lite öl och rom
 
 
Dom hade en skojig sparbössa
 
 
Vi höll på att bli nerbajsade av en duva som la en monsterbajs
 
 
En mycket trevlig afton med andra ord!
 
// Noa
 

Glad!

 
Så här glad blev jag imorse när jag insåg att det snart var dags att köra hem =)
 
Nu blir det några timmars sömn innan det vankas grillning med grabbarna grus!
 
// Noa

RSS 2.0