HIF - Hammarby

 
HIF - Hammarby ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Malmö - HIF

 
Malmö - HIF ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

HIF - Sundsvall

 
HIF - Sundsvall ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Parkeringsproblem!

 
Jaha, då blir det ännu värre att försöka hitta parkering framöver....
// Noa

HIF - Norrköping

 
HIF - Norrköping idag!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Tillbehör!

Idag kom tillbehören, nu väntar jag bara på min nya leksak!👍
// Noa

Asian Garden!

 
 Bara älskar att E har matkort i stan! 
Det betyder lunch när jag är ledig! Även om jag får betala för mig, så äter ju hon gratis!
 // Noa
 

Östersund - HIF

 
Östersund - HIF ikväll!
 
Kom igen nu HIF!!!
 
// Noa

Kvällsmys!

 
 
Kvällsmys med Devil! 
// Noa

Min pärla!

 
Min bil blev fin idag iallafall!
 
// Noa
 

Orka!

 
Välkommen till jobbet, eller nåt...
Jag vet inte riktigt vad jag förväntas göra? Kasta potatis på Mohammad?
 Larmcentralen ligger i Sthlm, behöver jag förklara vad jag tycker om 08or som släpper igenom larm som de här? Det blev en "ingen åtgärd" på den här kan tilläggas, jag har viktigare saker att göra när jag jobbar än att åka på sånt. Far katten illa - ring polisen, eller ta in din katt!!!
 Fast jag har skrattat hela natten åt dessa korkade människor.
 // Noa

Mina huliganer!

 
Fast jag älskar dom små liven sjukt mycket och vill inte vara utan någon av dom!
 
// Noa
 

RSS 2.0