Cocosprickar!!



På Maxi hade dom billiga cocosprickar idag =)

Var på Maxi i stan, men så pratade jag med syster som köpt ett strykjärn åt mamma som hon tyckte att jag kunde köra ut och hämta, då jag ändå skulle till mamma efter mitt Maxibesök. Allt för att min bil skulle få rulla lite som hon sa, så det var bara att bege mig till Maxi i Hyllinge istället.

Och oavsett vilken Maxi jag är på när dom säljer billiga cocosprickar så får jag alltid någon som står bakom mig och stampar och som tycker att jag är pain in the ass som typ tar hela burken cocosprickar, tråkigt för dom då =)

Men idag förtjänar jag cocosprickar, dels för att jag varit duktig idag och dels för att jag räddade livet på Laban inatt när hon försökte hänga sig själv, så jag blev alldeles sönderbiten. Men slutet gott, allting gott och både jag och Laban mår efter omständigheterna bra idag!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0