Party!



Imorgon är det dags att ta min lilla racerbil och köra ner till Malmö på Mad Tea Party! =)

Alice i underlandet tema är det på festen och jag ska lägga upp ett tidsinställt inlägg imorgon så ni ser hur min outfit ser ut.

Pratade nämligen med Pams i söndags och då undrade hon om jag skulle klä ut mig och det tänkte jag, hon undrade vad jag skulle vara och ringde mest för att ge mig lite tips om jag inte kommit på nåt, men jag ville inte avslöja vad jag ska vara, det får hon ju se imorgon.

Ska försöka komma ihåg bägge mobilerna så jag kan använda min Satiokamera och jag ska försöka komma ihåg att ta en massa kort imorgon, är ju trots allt nykter hela kvällen (helt självvalt) i och med att jag kör bil, så jag borde komma ihåg att fota lite.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0