Trött...

Jag är så jävla trött idag, men det kan bero på att jag vaknade redan vid 7:30 och kunde såklart inte somna om, så det blev lite kaffe och sen var jag precis på väg till Netto när svågern ringde och sa att vi skulle träffas hemma hos mamma för en spontanfika så här nu innan vi snart ska åka.

Fick dock ta bussen dit, för där var helt tjockt i gatan och jag ville inte offra min braiga parkering heller. Men förutom att jag höll på att blåsa bort mellan busshållsplatsen och mamma så gick det bra.

Visade sig att mamma skaffat facebook haha, inte ens jag eller syster har det, men lilla mamma satt där och letade vänner för fullt, hon är så söt =)

Nu vankas det kyckling om en stund, sen får vi se om jag kommer in i andra andningen eller om det blir en powernap senare.

Hur som helst så får ni ha en bra lördag där ute, det tänker iallafall jag ha =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0