Saknar Thailand....

Jag saknar verkligen inte sällskapet...Men jag saknar Thailand som fan...

Maten, folket, ölen, dofterna, shoppingen.....ALLT

Jag kommer ALDRIG lämna mina pippisar, men hade det inte varit för dom så hade jag packat ihop mina grejer och flyttat ner till Thailand. Visst, jag kan skaffa nya där nere, men det är inte samma sak, jag älskar mina små dunbollar och dom är inte vilka som helst som man byter ut...Jag har tagit  på mig ansvaret för de små liven och tänker ta hand om dom hela deras liv och vill verkligen inte vara utan någon av dom. Jag älskar varje liten pippi av hela mitt hjärta... Men jag kanske inte skaffar nya sen utan packar väskan istället och skaffar nya pippisar där nere ;)
Om en 10 - 15 år så där...

// Noa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0