Förberedelserna klara...

Kaffekokaren är laddad inför imorgonbitti, så det bara är att stoppa i sladden och trycka på knappen innan jag hoppar in i duschen...

Likaså är den ena inspelningsbara dvd:n programmerad, till julkalendern imorgonbitti såklart =)
Dels för att jag vill se vad det är för nåt detta året och sen brukar ungarna vilja ha hela julkalendern på dvd sen efter jul och det är väl klart man ställer upp =)

På tal om ungarna förresten så fick jag svar om min pension, OM jag skulle dö innan den börjar betalas ut så ärver i första hand mamma mig, sen min syster, men skulle de inte leva då de heller, så vet jag inte, men då bör mina syskonbarn vara mina närmaste anhöriga ändå och då ärver dom mig iallafall.

Annars måste jag skriva testamente och grejer för att min syster eller ungarna ska bli förmånstagare och det känns lite konstigt att skriva testamente vid 31 års ålder, så det hoppar jag över =) Förhoppningsvis lever jag i många år till =)

Men nu blir det några sidor i min bok och sen ska jag Zzzzz så jag orkar upp när klockan ringer imorgon =)

Sen blir det nog lunch med T och kanske N imorgon!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0