Nu jävlar!!!

Nu har jag funderat fram och tillbaka ett tag och idag beställde jag mitt Nintendo Wii =)

Dock kommer det inte in på lager förrns den 25 januari, men jag har beställt ett vanligt Nintendo Wii med Wii Sport, sen har jag beställt Wii Fit Plus med balans bräda och ett extra paket med fläkt, Wii motion plus och Wii sports resort, så nu tänkte jag spela av mig ett kilo eller två :) Sen har jag då beställt laddbara batterier till både Wii kontrollen och till balansbrädan.

När jag väl får mitt Wii gäller det att kolla serienummer, sen bär det nog iväg och chippa det så jag kan spela brända spel på det :)

Jaaaaaa, jag kan köpa grejer utan att ha ångest, hur skönt är inte det??

// Noa


Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker mycket om det du skrivit! Mysigt att se en del nyttiga saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0